Robin´s Kjell x Xosa von Catenhorn

06.08.2010 08:31

 

Pro Xosu jsem opět vybral krycího psa z Německa,je jím mezinárodní i německý šampion práce Robin´s Kjell z chovatelské stanice Robin´s paní Roni Stelter. Její psi vynikají svými pracovními vlohami a Kjell není výjimkou. Získal nesčetná ocenění na mezinárodních i národních trailech, bylo to dokonce poprvé, kdy jsem já sám právě Kjellovi zadal v Klapý titul C.Q.N. (pes vynikajících vloh, který předvede alespoň 10ti minutový běh s vystavením zvěře, avšak udělá vylučující výcvikovou chybu). Fotky Kjella, jeho rodokmen a seznam zkoušek viz dále.

Xosa začala hárat v polovině ledna, jako nejvhodnější čas pro krytí byl tedy poslední lednový týden. Byl jsem předběžně domluven s Kjellovou majitelkou, paní Lidijí Vidou, že mohu kdykoliv přijet; tentokrát si ovšem Xosa uměla vybrat. Právě na tento termín se chystala Lidija i s Kjellem a ostatními psy na tréning do Chorvatska, nezbylo mi tedy nic jiného, než Xosu poslat na jih s nimi. Poměrně složitou logistikou jsme vyřešili předání Xosy v Bavorsku u Ronni Stelter a pak již jsem jen celý týden netrpělivě čekal, s čím se Lidija vrátí. Po týdnu jsem se opět vydal na stejné místo, všichni se v pořádku vrátili a krytí bylo úspěšné. Bohužel se však podařilo nakrýt jen jednou, dlouhá cesta zřejmě zapříčinila zkrácení hárání a Xosa již další den k sobě psa nepustila. Celé se to odehrálo v neděli, 23.1., štěňátka tedy čekám okolo 27.3.

 

Toto krytí bohužel nebylo úspěšné. Další hárání na začátku léta!!

 

Kjell rodokmen:

kjell_pedigree_1.jpg (743,6 kB) 

kjell_pedigree_2.jpg (1 008,2 kB)

 

 

Zde jsou fotky Kjella:

Kjell německý šampion práce:

Kjell FCI šampion práce

 

Kjell seznam zkoušek a výstav:

Prfungen Kjell.pdf (6,6 kB)

 

 

 

 

 

—————

Zpět